Video golfové lekce
1: Váha na podpatcích
Nastavíte-li se váhu na podpatcích a ne na prstech, bude váš švih probíhat okolo vašeho těla a tím míč letí doleva. Vaše tělo se otáčí stejně jako v obou případech, ale švih proběhne v různých rovinách. Všechno, co opravdu musíte udělat, je posun vaší váhy od podpatků na prsty vašich nohou a tím se vede k lepší rovnováze.
2: Vadný grip
Častý omyl je držení hole ve dlani levé ruky namísto prstů. Tím se zabrání držení ve své přirozené poloze, otočí mírně dovnitř. Důsledkem toho je, že hlava hole bude otevřena. Aby nedocházelo ke šlajs. Skutečným řešením je grip ve správné poloze.
3: Špatná pozice postoje.
Dalším běžným omylem je ohýbání zad místo naklánět tělo dopředu od kyčlí. Tělo se může otočit kolem své osy jen když záda je rovná. Je nemožné se otočit kolem zakřivené páteře, takže jste nucen zavést své tělo k silnému pohybu a švih závisí jen na ramenou. Místo toho jen naklonění dopředu z vašich boků, což umožňuje vaší horní části těla se volně otáčet.
4: míření napravo
Devadesát procent všech golfistů ve skutečnosti míří napravo a přitom si myslí, že míří rovně na cíl. Ti se pak musí vyrovnat ramena na cíl při postoji, a ne plné otáčení těla při švihu, aby se dostal míč nalevo od cíle. Otevřená ramena a krátké otáčení těla vedou k tomu, že hlava hole při švihu bude pohybovat zvenčí dojde ke šlajsu. Řešením je jednoduše namířit přímo na cíl, ramena kolmá při impaktu.